Monday, August 31, 2009

kita tak dapat memaksa..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Tadi, air mata jatuh ke pipi tanpa dapat ku tahan-tahan lagi..tidak pernah sesedih ini dalam sebulan ini..tapi hari ni, jiwa ku disentuh..bila begini, aku tertanya-tanya kenapa harus begini..

aku sedar, aku miliki banyak kekurangan dan tak boleh memaksa dia menyukai aku..dia bukan lah siapa..hanya teman..aku tak pernah mengharap dia..segala-galanya Dia tentukan..aku cuba menerima dia seadanya..tapi bila dia buat aku begini, aku rasa ingin menyepi..membawa diri..sikapnya yang berbeza terhadap ku berbanding kawan-kawan lain buat aku rasa sangat tersisih..aku cuba bersabar dan bersikap adil terhadap dia..tapi, entah lah..

mungkin dia bahagia bila aku pergi..aku cuma menghitung hari..yang pasti, aku tak akan hubungi dia lagi..

1 comment: